Regulamin - AnmA Jasło

Regulamin sklepu

Korzystanie z serwisu sklepu anma-jaslo.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu i zasad zawartych w Polityce Prywatności ANMA JASŁO

I. Zasady zamawiania

  1. Zamówienia można składać przez e-mail: biuro@anma-jaslo.pl, telefonicznie pod nr.: +48/13/44 590 88 i faksem pod nr.: +48/13/44 590 88
  1. Zamówienia przez internet można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
  2. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 16.00, w soboty oraz w niedziele i święta, rozpatrywane są kolejnego dnia roboczego.
  3. Kupujący zobowiązany jest do podania numeru telefonu stacjonarnego lub komórkowego, adresu oraz e-mail, pod którymi będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.
  4. Zamówienia realizujemy do 5 dni roboczych, indywidualne zamówienia personalizowane do 14 dni roboczych.
  5. anma-jaslo.pl zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości.
  6. W przypadku ewentualnej zmiany cen produktów, anma-jaslo.pl niezwłocznie zobowiązuje się do poinformowania o tym klienta. W razie braku akceptacji nowej ceny zamówienie na określony produkt nie będzie realizowane.
  7. anma-jaslo.pl zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów, znajdujących się na stronach sklepu.
  8. Ceny towarów znajdujących się w sklepie anma-jaslo.pl wyrażone są w złotych polskich jako ceny brutto (z VAT).
  9. anma-jaslo.pl wystawia faktury VAT. Aby otrzymać fakturę VAT należy poinformować o tym przy składaniu zamówienia i podać dane firmy.

II. Wysyłka i zapłata

  1. Zamówione towary są dostarczane do klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej DPD, GLS. Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany przy zamówieniu.
  2. Termin dostawy zamówionych towarów wynosi od 24 godzin do 5 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia, o ile podczas potwierdzenia zamówienia nie nastąpią inne ustalenia odnośnie terminu dostawy pomiędzy anma-jaslo.pl a Kupującym.Zamówienia indywidualne z personalizacją realizujemy do 14 dni roboczych.
  3. Kupujący pokrywa koszty wysyłki.
  4. Zapłata za towar uiszczana jest gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki, lub przelewem na konto.
  5. Formalności związane z rozliczeniem transakcji są dokonywane w miejscu odbioru zamówionego towaru i prowadzi je pracownik firmy spedycyjnej.
  6. Po uiszczeniu opłaty klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy.
  7. W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.

III. Zwrot towaru i reklamacje

-Klient ma prawo, zgodnie z art. 7 Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez towar niebezpieczny, odstąpić od umowy sprzedaży, bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od dnia wydania towaru.

  1. Klient, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od zawarcia umowy.Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu bez śladów użytkowania wraz z dowodem zakupu, instrukcją i gwarancją. (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.). 2. W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z salonem anma-jaslo.pl. Konieczne jest wówczas dostarczenie uszkodzonego produktu:
    1. osobiście do salonu anma-jaslo.pl wraz z dowodem zakupu i kartą gwarancyjną lub
    2. wysłanie produktu na swój koszt do salonu firmy anma-jaslo.pl wraz z opisem przyczyny reklamacji, kserokopii dowodu zakupu i kartą gwarancyjną.
    3. pieniądze otrzymane przez Sprzedawcę za towar zostaną zwrócone Klientowi przelewem lub gotówką niezwłocznie po otrzymaniu zwróconego towaru.
    4. zwrotowi podlega jedynie kwota obejmująca cenę za towar.
    5. w przypadku nie przyjęcia zwrotu z powodu nie spełnienia wymagań Regulaminu, osoba zwracająca towar zostanie o odrzuceniu reklamacji, a towar zostanie odesłany na jej koszt.
  2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.
  3. Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt firmy anma-jaslo.pl nie są przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.

IV. Dodatkowe materiały:

-ochrona danych osobowych

- Dokonanie zakupu za pośrednictwem www.anma-jaslo.pl jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych Klienta przez Sprzedawcę, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o  ochronie danych osobowych (Dz. u. z 2010 r. Nr 229,poz.1497 z późn. zm).Dane Kilienta będą przetwarzane w celu realizacji złożonego zamówienia, w tym wystawienia faktury sprzedaży i prowadzenia sprawozdawczości finansowej, zgodnie z zasadami określonymi w art. 18 ustawyo świadczeniu usług drogą elektroniczną.Dant te śą poufne i nie będą ujawniane osobom nie uprawnionym.

  1. Ustawa z dnia 2 marca 2000r o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. (treść Ustawy do pobrania http://www.anma-jaslo.pl/pdf/ustawa-2.03.2000.pdf )
  2. Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. (treść do pobrania http://www.anma-jaslo.pl/pdf/ustawa-27.07.2002.pdf )
  3. Kodeks Cywilny.
  4. Wszelkie późniejsze zmiany obowiązujących ustaw.